piątek, 8 kwietnia 2011

Motyle ..... Butterfiels

Moja pierwsza kartka z serii Motyle.

 Materiały: kolorowy blok techniczny ( czerwony, żółty), wydrukowane nutki na zielonym papierze przybrudzone kawą.
Maki z kolorowego pergaminu ( zrobione przez moją mame).




Znalazłam śliczne naklejki motylków 3d.
Kupiłam wszystkie kolory jakie były,
teraz naklejam je na każdą kartkę.


Oto efekt z niebieskim motylkiem


Materiały: papier do scrapbooking, niebieskie nutki,
 biała koronka, sztuczne listki,
kwiatki z kolorowego pergaminu, naklejane kryształki.


Na czerwono:

 Długo nie mogłam się zabrać do zrobienia tej karki.
 Zrobiłam kartke z czerwonego kartonu i schowałam ja do szuflady,
zabrakło mi weny i pomysłu.


 Żółto:


Czerwone różyczki to pierwsze wykonane przeze mnie kwiatuszki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz